2015. november 15., vasárnap

Valahol a kötőtűknek is lakniuk kell!

A horgolótűim már szép sorban sorakoznak a tokjukban, csak a körkötőtűket kell mindig egyik-másik fonalgombolyag alól kicibálni. Még éppen maradt annyi a macskás textilből, hogy ezeknek is jusson tok. Ilyen lett.

Félig kihajtva

A tok szélére varrt gumiszalaggal oldottam meg a záródást.
 
Teljesen kihajtva. A három panel közé textilcsíkokat varrtam, ez adja a tok vastagságát.
Rengeteg pici darabból áll, rengeteg idő volt elkészíteni, ha még egyet készítek, azt biztos egyszerűbben fogom megoldani. Most viszont nagyon elégedett vagyok, pont olyan lett, amilyenre szerettem volna.
A jelölőket karabínerrel rögzítettem, egyszerűbb kezelni ezt a nagyobb eszközt, mint a más jelölőknél használatos apró kis delfinkapcsot.

A virágcsokor valójában 6 db jelölőből áll. Így nem kell annyit számolgatni a szemeket kötés közben.
Varrótűknek is készítettem helyet, ezeket rejti a könyvecske.
A könyv lapjait filcből készítettem, ebbe lehet szúrni a tűket.
A könyv borítóján az elmaradhatatlan macska
Még fér bele pár biztosítótű és hullámcsat is

A körkötőtűket a kicsúszástól behajtható lap védi

Cipzáras zseb és pánt, ahová további apróságok helyezhetőek

Egyelőre magányos a merkelőtű, de a többi is el fog majd férni mellette.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése