2015. május 23., szombat

Gyerekmunka



Gyerekmunka ám a javából! Kisebbik fiam váras szobájába (korábban sok képet tettem fel róla ide, meg ide, meg ide) készült ez a kép még ovis korában.Így készült.

Egy egyszerű fa képkeret és két szép tapétadarabka kellett hozzá (no meg papírragasztó, kevés hímzőfonal és nagyobbacska tű). Az ezüstös bőrhatású tapéta hátára felrajzoltam a bástya körvonalát, tűvel előre kilyukasztgattam, a fiú pedig le-fel öltögetve végigvarrta. (Kétszer kellett végighaladnia a körvonalon, hiszen elsőre csak egy szaggatott vonal látszott - másodszorra ahol a cérna lent haladt, ott vezettük felül a szálat.)

Én addig körberajzoltam a keretet, a strukturált felületű narancs tapéta hátára fektetve, belül hozzáadtam 1,3 cm-t, kívül 2,5 cm-t, aztán papírragasztóval felragasztottam a tapétát a keretre. Így néz ki a hátulja:


Csináltam egy közeli képet is, ezen szépen látszik a két tapéta érdekes felülete:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése