2014. december 30., kedd

Charleston, te csodás!

Piros Padisah fonalból kötöttem a szettet ajándékba. Keskeny archoz terveztem, ezért a bojt és a fejre simuló fazon szóba sem jöhetett. A csavart minta, a színek és a kiszélesedő felső rész is szélesítik a fejet. Még pici ellenzőt, és gombbal díszített horgolt virágot is kapott a sapka, hogy tovább rövidítse az arcot. Az én kerek fejemre hiába próbálgattam, nem is állt rajta sehogy :-)

Ráhúzható a fülre, hogy az se fázzon. Még ki fogom egészíteni egy kis termovelúr béléssel, hogy a szél se fújjon át rajta.


 Készült hozzá egy kézmelegítő is. Síkban kötöttem, A szélét horgolással öltöttem össze. Aki szereti, az alját pár öltéssel összeöltheti egy ponton, két nyílást képezve: a kisebbet a hüvelykujjnak, a nagyobbat a többinek. (Én nyitva hagytam, hogy a megajándékozott dönthessen.)



Ehhez illő színben is elkészült a Swarovski kristályos nemesacél ékszerszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése